Om het maximale veiligheidsniveau in een werkomgeving te realiseren, garanderen wij de allerbeste kwaliteit in ontwikkeling, productie en dienstverlening van onze intrinsiekveilige, mobiele apparatuur.
We ontwikkelden een omvangrijk dienstenpakket voor verschillende producten van ecom instruments, een Pepperl+Fuchs merk. Een Service Level Agreement (SLA) stelt je in staat voordeel te halen uit vooraf bepaalde kosten en gepersonaliseerde diensten, zoals:
Voor meer informatie, download ons actueel Service Level Agreement.
Service Level Agreement—je persoonlijk dienstenpakket
Deze SLA is geldig voor:
- Tab-Ex® 02 DZ1; 02 DZ2; Tab-Ex® 01 DZ1; 01 DZ2
- Smart-Ex® 02 DZ 1/21; 02 DZ 2/22; 02 Rugged; Smart-Ex® 01 DZ 1/21; 01 DZ 2/22; 01 Rugged
- Ex-Handy 10 Z1/21; 10 Z 2/22; 10 Rugged
- Smart-Ex® Watch 01
- RSM-Ex 01
- CUBE 800
- Pad-Ex 01
- Ident-Ex® 01
- Loc-Ex® 01
This SLA is valid for the Pad-Ex® 01 series.
Deze SLA is geldig voor
- Tab-Ex® DZ1; DZ2; D2; robuust
- Smart-Ex® DZ1; DZ2
- Ex-Handy DZ1; DZ2
- Ident-Ex® 01
This SLA is valid for
- Tab-Ex® DZ1; DZ2; D2; rugged
- Smart-Ex® DZ1; DZ2
- Ex-Handy DZ1; DZ2
- Ident-Ex® 01